Известие

Collapse
No announcement yet.

АЛФА 147 гумички за клапаните

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    и...
    Last edited by tokoalfa; d.m.y г., 23:42.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tokoalfa Покажи съобщение
      Ако не е тайна с какво да ги залепя за водачите ? И благодаря за съветите.
      Я не ги лепи по-добре (мое мнение)
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        И защо да е по-добре? Интересно ми е каква теория ще изнесеш (разбира се ти практика нямаш, че да споделиш). Ще следя за отговора ти!
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Да, нямам практика в разглобяването и сглобяването. Но лепенето на гумичките е само за тези, дето не са сигурни в работата си и частите, дето влагат.
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Това за кой е сигурен и кой не го остави. Както ти казах нямаш практика и не можеш да знаеш какво е да си сигурен или не.

            Какъв е смисления ти отговор относно това, че не си ЗА лепенето

            П.С. Само за протокола ще ти кажа, че много големи сервизи за глави лепят гумички. Не случайно нямат пропуск и са големи и не само заради гумичките. В сервизите които ходиш ти обаче глави не правят. Дават ги в големите сервизи за глави да им ги правят. Ти това обаче няма как да го знаеш, защото не си в кухнята и няма и кого да питаш, пък и дали и ще ти кажат.

            Обясни ни моля те за лепеното сега ако обичаш, че може в същност да се окаже много грешно... знае ли човек
            Last edited by oem; d.m.y г., 23:22.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Ако не е тайна с какво да ги залепя за водачите и благодаря за съветите.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Това за кой е сигурен и кой не го остави. Както ти казах нямаш практика и не можеш да знаеш какво е да си сигурен или не.

                Какъв е смисления ти отговор относно това, че не си ЗА лепенето

                П.С. Само за протокола ще ти кажа, че много големи сервизи за глави лепят гумички. Не случайно нямат пропуск и са големи и не само заради гумичките. В сервизите които ходиш ти обаче глави не правят. Дават ги в големите сервизи за глави да им ги правят. Ти това обаче няма как да го знаеш, защото не си в кухнята и няма и кого да питаш, пък и дали и ще ти кажат.

                Обясни ни моля те за лепеното сега ако обичаш, че може в същност да се окаже много грешно... знае ли човек
                Вече философстваш - главата ми я шлайфаха пред мен 0.1мм. Леглата на клапаните бяха полирани, а аз ги шлайфах и напасвах. Гумичките си ги слагах аз, а после ме провериха. Така, че ...
                И колата е в час без лепене.
                А сега кажи на човека с какво ги лепиш и какъв е изобщо смисълът на тази процедура, като хубави гумички си пасват идеално на здрави водачи и се вадят доста трудно, ако искаш да я извадиш.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Вече философстваш - главата ми я шлайфаха пред мен 0.1мм. Леглата на клапаните бяха полирани, а аз ги шлайфах и напасвах. Гумичките си ги слагах аз, а после ме провериха. Така, че ...
                  И колата е в час без лепене.
                  А сега кажи на човека с какво ги лепиш и какъв е изобщо смисълът на тази процедура, като хубави гумички си пасват идеално на здрави водачи и се вадят доста трудно, ако искаш да я извадиш.
                  Във форума е много лесно да кажеш "аз направих това, аз направих онова". Шлайфал си си леглата сам? С какво ги шлайфа? А преди това си ги полирал? Това вече е много интересно!

                  За протокола ще ти кажа, че на здрави водачи една гумичка от 16 да излезе няма да я усещаш по никакъв начин, освен лек разход на масло без дори да припушва отзад. Практиката за осигуряване на маслоубирачи, резби и т.н. с фиксиращи средства не е от вчера или днес. Не знам какво се чудиш, че чак пък и да твърдиш нещо, че не е редно. И все пак не разбрахме, защо не е добре До тук разбрах неща които не ме интересуват, и за които пак излъга, а това за което те питах не каза. Вече прекалено много коли ми минаха през ръцете където ей така всеки си е правил нещо. Включително и форумни коли. На края да не се окаже, че уж си си шлайфал леглата на клапаните, а свещите си да не знаеш как да стегнеш.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Във форума е много лесно да кажеш "аз направих това, аз направих онова". Шлайфал си си леглата сам? С какво ги шлайфа? А преди това си ги полирал? Това вече е много интересно!

                    За протокола ще ти кажа, че на здрави водачи една гумичка от 16 да излезе няма да я усещаш по никакъв начин, освен лек разход на масло без дори да припушва отзад. Практиката за осигуряване на маслоубирачи, резби и т.н. с фиксиращи средства не е от вчера или днес. Не знам какво се чудиш, че чак пък и да твърдиш нещо, че не е редно. И все пак не разбрахме, защо не е добре До тук разбрах неща които не ме интересуват, и за които пак излъга, а това за което те питах не каза. Вече прекалено много коли ми минаха през ръцете където ей така всеки си е правил нещо. Включително и форумни коли. На края да не се окаже, че уж си си шлайфал леглата на клапаните, а свещите си да не знаеш как да стегнеш.
                    Може, може. Ама колата си върви перфектно. Явно съм уцелил. А защо не се лепят - ти си майсторът, аз лайка. Лепи ги, то от това файда няма много. Само ще мине малко повече километри евентуално преди да пропуши, но тогава няма да си виновен ти
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Не бе.. няма проблем. Просто има неща които се практикуват постоянно от много. Просто не се говорят защото това клиента по принцип не го интересува. Осигуряването като такова в техниката си е нещо абсолютно нормално дори и наложително в дадени сглобки. И не би следвало да препоръчваш на когото и да било монтаж на каквото и да било без осигуряване ако това е възможно и наложително. Просто дори самата думичка говори сама за себе си ако нямаш технически поглед на нещата.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Oem, ти като голям майстор си и голям откривател. Е сега те питам - с какво лепило ще залепиш качествени гумички (които вече са силиконови) за метал? Сподели своето откритие
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          А с какви водачи е главата аз да попитам сега, за да ти дам отговор?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            А с какви водачи е главата аз да попитам сега, за да ти дам отговор?
                            Моите са метални. Но дори и да са керамични или каквито и да било, тъй наречените от едно време гумички са вече силиконови и те нямат лепене. Има и още нещо, ама ми писна.
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Попитах те какъв е водача като дизайн, а не материал. Писнало ти е от това колко си елементарен. За този мотор има гумени гумички и толкова. Друго сега не се обсъжда. Просто вземи тъй или иначе не помагаш никому, поне недей да пречиш!
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Колега аз лично бих ти препоръчал на Elring !
                                Верно ,че цената може да е леко нагоре , но са с много добро качество.
                                Цена за 1 бр - 1.00 лв

                                необходими бройки:16
                                диаметър 1 :7 мм
                                диаметър 2 :9,8 мм
                                диаметър 3 :13,2 мм
                                височина :10 мм
                                материал:флуор-полимер-каучук(флуор-каучук/витон)
                                Last edited by gero_records; d.m.y г., 23:03.
                                Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                                Comment

                                Working...
                                X